Anatotales yani ben bilsem uyku sevio oğlum öğlen 11 e kadar uyuyor şimdi 2 gündür çektim 9 da uyanıo ama zar zor tutabiliorum uyumak istio. Dr dedi ki geç uyanıo öğünlerin az kalır kg az almış o yüzden şimdi bakalım erken uyandırıp yedirdim bu ay nası olcak tombalak yapcaz çoxuğu heralde. 2 cm boy atmış 2 ayda 1.5 cm de kafası büyümüş yoksa yani gelişimi durmuş bir bebek değil