Aren2121 maalesef benim ikisi de kolik oğlu kolik cikti resmen çocuk hevesim kursağımda kaldı ilk oğlumdan çocuğa tövbe etmiştim 8 yıl sonra ikinci oyle olmaz umuduyla bebeğimi kucağıma aldım abisini aratmadı sagolsun 3.5 ay itibariyle gazımiz ciddi anlamda bitti bu defa dis sancıları başladı şuan 5 aylik ama kolik döneminden kalma huzursuzluk uyku becerisini kazanamama bezdirdi beni okadsr üzülüyorum ki iki çocuğumun da bebekliginin tadını alamadım hergunum stresle geçiyor uyku yok kucak dışında durmam yok bu günler geçecek biliyorum ama en güzel zamanların böyle geçmesi beni çok üzüyor ☹️umarım sizin ikinci bebeğiniz oyle olmaz