Aren2121 😂😂😂😂ben bu korkuyu 8 yıl taşıdım sonra yalnız olmaz diyip oğluma kardeş düşünmeye başladık ikinci nin sakin kolik olmayacağına okadar inanadirdim ki kendimi maalesef kaderden kaçırılmiyormus😅😅bende inanılmaz zor günler yaşadım şuan 5.5 aylik oldu şükür kolik durumu kalmadı ama maalesef kolik döneminden kalma yanlış uyku aralıkları destekli uykuya geçiş kucağa alışma vs birsuru kötü huy kaldı 🥴enerjimi toplayabilirsem uyku becerisi kazandırmaya yonelcem bakalım allahim sağlık versin yıpratıyor ama geçiyor hepsi 🤮