caglagirgin Aren2121 Merhaba, benim bebeğime de kolik denildi ama sizin dediğiniz gibi ağlarken morarıyor. Çok korkuyoruz morarması normal mi? Sizinkinin morarması ne zaman geçti acaba. Kusura bakmayın bu duruma fazlasıyla takıldım ondan soruyorum
Biricikkizim Aren2121 birincisi kolikti ikincisi de kolik.bende ilki kolik zor bir bebekti ikincisi sessiz sakin bir bebek olur diyordum ama olmadı canları sağolsun ❤️
Aren2121 haticerva06 bizde de abim ve ben kolikmişim ama kardeşim çok çok sakinmiş bu yüzden ikinci de kolik olur diye korkuyorum 🥹
Adser Aren2121 benimde bebeğim aynı şuan 3aylık hala ağlıyor dişarı cıkamıyorum misafirliğe dahil sizinde aynımıydı ve 4aylık olunca birdenbire değişti mi ?
asell13 Aren2121 tam tersi 40 günlükken gaz problemi tamamen ortadan kalktı kızım sakin bi bebek uykuyu seviyor oyuncaklara meraklı . Oğlum bize kan kusturuyordu resmen ne gazı ne kabızlığı ne uykusu ne huysuzluğu asla bitmezdi 🤷♀️ Kızım tam tersi tek problemi yeme beni emmedi mamayıda fazla kabul etmiyor ama oğlumda doymak bilmezdi Hep iri bi bebekti hala iri bi çocuk kızım 3,5 aylık hala 5700 gr çıtı pıtı zayıf 😅
Aren2121 asell13 sağlıklı olsunlar da kilo önemli değil ama gerçekten kolik çoook zordu hayatımın en zor günleriydi 🥲
vvb Aren2121 valla ilk kızım kolik, ağlak,çok zor bir çocuktu. 4 yaşında haşa zor bir çocuk. İkinci kızım oldu oda aynı. 2 aylık henüz ve uyanık olduğu her süre ağlıyor. Şaşırmış durumdayım. Yorgun, uykusuz,sinirli bir anne oldum .
Aren2121 vvb çok zor gerçekten Allah yardımcınız olsun insan o süreçlerde aklını kaybedecek duruma geliyor 😢
melosunannesi Aren2121 yok ya bir elin beş oarmagi farklı ilk oğlum degildi ikinci kolikti 3. Bebegimde kolik degil
aysoshh Aren2121 benim kızımda 4 aylık çok güzel hamilelik geçirdim ama kolik malesef ağzımdan burnumdan getirdi sürekli ağlıyorum çok yoruldum ağlamaktan kilo bile almıyor bir yere gidemiyoruz görenler ağlayarak kendine baktırıyor diyor 🥹 ne zaman düzelir acaba
Aren2121 aysoshh inanın herhalde Türkiyede en kolik çocuk benimkiydi emin ol geçiyor şuan çok güleç tatlı bir çocuk oldu 1 yaşında . 8.ayda birden bire değişti
Senbanabanude Aren2121 ilk oğlum kolikti, ikinci oğlum bebek 😅 yani ben hamileliği nasıl geçirdiğinle alakalı olduğunu düşünüyorum. Birinci çocukta aşırı stresliydim son üç ay. İkinci çocukta bi baktım doğmuş