aslanmommy kimseye normalleştirmeye çalışmıyorum. Yaptığımı, öğrendiğimi söylüyorum. Herkes yetişkin burda, “Aa bak o izletiyormuş, gideyim de ben de izleyeyim” diye düşünebilecek olan varsa o daha garip. Sormuş hanımefendi izletiyor musunuz diye. Herkes evet ya da hayır yazıp çıkmış olsaydı ben de evet yazar çıkardım. Linçleyenleri görünce gerildim hepsi bu