aysenurdik 1 yaşa kadar sıfır ekran, bir yaşından sonra kısıtlı şekilde verdim.
Ekran matematiğim şu şekilde
Kızım 24 saatin 12 saatinde uyuyor(gece, gündüz uykusu), kalan 12 saatin 11 saatinde günde beş kez kitap okuyoruz, üç kez parka çıkıyoruz, bütün ev işlerini birlikte yapıyoruz, öğrenme kulesinde yemek yapıyoruz, bir sürü Lego, oyun hamuru, kum oyunları yapbozlar… Tam 11 saat böyle geçiyor. 1 saati de ekrana ayırıyorum. 20-20-20 olacak şekilde günlük üç periyoda bölüyorum. İzlettiğim şeyler de pedagogların uygun bulduğu içerikler.
Şimdiye kadar zarardan ziyade faydasını gördüm. 18 aylık ve kelime sayısı 100′ü geçti şu an, ikili cümlesi de var. Her yeni kelimede deftere not alıyorum, o yüzden sayısına hakimim. Teknoloji bir nimet de olabilir, doğru kullanılırsa. Yasak kültürüne hep karşı bir insandım, bunu anneliğimde de devam ettiriyorum. Benim için her şeyden az az olması makul.