Merhaba ben ilk kızıma kendim yedirdim hep korktuğum için şimdi 5 yaşında hala bizim yedirmemizi istiyor kabuk etmezsek 2 saat sofra başımda kalıyor. Küçük kızıma herşeyi eline verdim şimdi kendisi yiyor çorba tarzı şeyleri ben yediriyorum sadece
Her sabah 1 yaşındaki kızım kendi kahvaltısını yapıyor büyüğüne okula geç kalacak diye ben yediriyorum malesef 😒