Bizde blw yaptık , yani ben hiç yedirmedim kaşık tutana kadar çorba belki içirdim oda çok çorba yapmayız 😅 bir yaşından sonra da kendisi kaşık çatal ile herşeyi yiyordu . Evet etraf batıyordu ama bir yaşına kadar felan battı sonra alıştı . Öyle çok batırmamaya başladı.