Ben yaptım kahvaltısını ara öğünleri meyveleri falan filan tamamen kendi yiyor yoğurt çorba pilav bunları da yemeyi biliyor ama tabiki diğer öğünler kadar temiz yiyemiyor hala ister istemez dökülüyor siz daha başta ortalık battı diyorsanız bu yola girmeyin blw çok sabır işi öğrenince çok rahat ama bilginiz olsun boğazında kalmaz çiğnemeyi kendi kendine öğrenecek siz verdikçe eline mama sandalyesine veya vakumlu kaplara koyarak başlayın önce minik minik verin korkuyorsanız daha sonra parmak besinlere muhakkak geçin bence