Talyaninannesi SuMisalii Ayyy şaka mı beni de demekki nasıl tedirgin ettiler o yüzden stres oluyordum hep iyi ki sizlere de sormuşum helal olsun demek ki Allah verdi mi veriyor işte bak sağlıcakla büyüsünler
Talyaninannesi One-life Ayy Allah öncelikle sizlere bebişinize de sağlık versin uzun ömürler nasip etsin çok sevindim güle güle büyütün cevabını içimi ferahlattı evet sıkı takibe girmeliyim iyi bir doktor bulup haklısınız.
minuq Talyaninannesi Merhaba ben 35 yaşında ilk çocuğumu doğurdum .Hamilelik süresince aşırı yemek yemek isteğim oldu belki bunun sonucu hamilelik şekeri çıktı .Sana tavsiyem ölçülü ve sağlıklı beslen ,arada yürüyüşler yap hiçbir şey olmaz korkma 🙏
Talyaninannesi minuq Çok teşekkür ederim yorumunuz ve tavsiyeleriniz için Allah bağışlasın ben ilk hamileliğimde zaten zor hamile kalmıştım 4 yıl sonunda oldu kızım 25 kilo aldım tam biraz verdim ama hala toparlanmış değilim yine de ikinciyi düşünüyoruz hamile diyetisyenleri varmış onlara gitmeyi düşünüyorum Allah bir daha nasip ederse bebişi 🤲🏻 iyi ki varsınız iyi ki yazdınız 🫶🏻
MeetJoeBlack Talyaninannesi 36 yaşında hamile kaldım ve doğurdum. Pcos vardı, ovulasyon testi ile hamile kaldım, çok şükür risksiz rahat bir gebelik ve doğum yaşadım.
Talyaninannesi MeetJoeBlack bende kızımı ovulasyon testiyle hamile kalmayı planladım yumurtladığım ayda tutmadı bebiş öbür ay yumurtlama görünmüyodu diğer ayda görünmüyodu ama sonra tutmuştu bende de pcos vardı zor kaldım 4 yıl uğraştık şimdi tekrar olur mu bilmem Allah kalbinize göre versin sizinde.
Talyaninannesi MadamMommy Çok haklısınız ben ona sosuna kadar inanıyorum zaten ben kızıma 9 haftalık hamileyken tabi haberim yoktu belirtim hiç olmadı çünkü zaten regl olmasam da şüphelenmedim 2-3 aya bir oluyordum normalde neyse odadan odaya o koca profesyonel spor aletini taşıdımda normalde düşer bebek Allah korudu haberim yok diye sanırım şimdi kızım 3 yaşına girecek 😍 Sizde baya bilinçli yazmışsınız evet yaşa bağlı olarak ta bu vitamin değerleri düşüyor ama emzirirken de bu vitaminleri hangi yaş olursa olsun kullanmak gerekiyor çünkü bebiş doğduktan sonra bu vitamin değerleri birden düştüğünde vücudun bütün dengesi şaşıyor ve ancak bu değerler ilaçta kullanılsa 2 yıla düzeliyor. Size de Allah bağışlasın sağlıcakla büyütün inşallah
Talyaninannesi sheesyelllow Allah kalbinize göre versin bir de maşallah umarım herşey dilediğiniz gibi olurda bebişiniz olur yine 🤲🏻 yorumunuz için teşekkür ederim
lorinnn Merhaba eşimle 11 yıldır birlikteyiz erkenden çocuk sahibi olmak mantıklı gelmiyordu bana güzel yıllar geçirdik gezdik tozduk hiçbişeyde aklımız kalmadı ve 38 de hamile kaldım kendi isteğimle,39 yaşımda ilk normal doğumumu gerçekleştirdim .epizyosuz hemde harika bir doğum oldu hastanede kendi yatağımda harika ebe ve doktorumla doğum yaptım.Doktor seçimi çok önemli bi çok doktor klasik bahanelere sığınıyor yok yaş yok hastalık derken insanları yanlış yönlendiriyorlar banada demedikleri kalmamıştı kendi deneyimsizliklerinden dolayı halbuki.üç doktor değiştim sonunda istediğim doktoru Allah nasip etti .benim doktorum yabancıydı herşeyi doğalında yaşamama müsade etti.Demek istiyorum ki yaşla alakalı değil bu durumlar buna takılmayın bebeğim şuna 5 ayı bitirdi ve çok güzel bakıyorum sabırla ilgiyle sevgiyle büyüyor çokta akıllı.Annelerde ileri yaşta daha sabırla daha bilinçli oluyor bence
Talyaninannesi lorinnn Ayyy maşallah size Allah nazardan korusun Vallahi yorumunuz da ne kadar iyi geldi bana sağlıkla büyüsün inşallah sizlerle 🤲🏻
Leslunetteroses Talyaninannesi 4.bebeğimi 39 da doğurdum ve evet erken doğum riskim vardı. Son iki ay gerekli haller dışında evden çıkmadım , fitil kullandım. 36+6 da doğdu. Bir problem olmadı. Bence kötü düşünmeyin. Biraz daha özenli olmak gerekiyor sadece
sevilcn Ablam 37 yaşında ikizleri oldu çok şükür bir sıkıntı olmadı sağlıkla kucağına aldı fakat genç yaşta hamile kalmaya benzemiyor gençken hamilelik daha rahat geçiyor, bebeğin hastalık riski az, süt daha az oluyor bu gibi şeyler farklılık gosteriyor
Talyaninannesi sevilcn Doğrudur canım Allah bağışlasın sağlıkla büyüsünler brnm kızım zor oldu ondan önceki düşmüştü 4 yıl uğraştık şu anda kızım 3 e giricek ikinci olur mu diye düşünüyoruz da Allahın izniyle olacak inşallah ama nasıl sağlıkla olut inşallah yaa🤲🏻
Eylul301023 Talyaninannesi yaşla alakasi yok 24 yaşımın ilk aylarinda hamile kaldım plasenta düşüklüğü gebelik zehirlenmesi her şeyi yaşadım