35 yaşında kızıma hamile kaldım çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım yanlış hatırlamıyorsam 11. Haftada nifty(genetik) test yaptırdım tarama testlerini yaptırmadım çok şükür sağlıkla kavuştuk şimdi 2,5 yaşında. Şunu eklemek isterim sadece, oğlum 27 yaşında doğmuştu tabii ki hamilelik biraz daha kolay geçiyor o yaşlarda ama çok büyük bir fark da olmadı :)