Talyaninannesi benim annem 👋 39 yaşında küçük kardeşime hamile kaldı. 14,12,7 yaşında üç tane daha çocuğu vardı. Hatırladığım kadarıyla bir sağlık problemi yaşamadı ama bir testte down ihtimali var demişler ve alelacele amniyo testi yapıldı. Yüksek ihtimal çıktı. Fakat annem bunun çok gereksiz olduğunu söyler hep. O vakit doktor çok korkutmuş ve bizimkiler de bu riskli testi yaptırma ihtiyacı hissetmişler. Oysaki annemler engelli olsa dahi kürtaj yaptırmayacak insanlardı, ve daha da önemlisi o vakit 6 aylık hamile falandı, zaten istese de kürtaj olamazdı. Sonuç olarak kardeşim sağlıklı olarak dünyaya geldi. Annem doğum sonrası biraz zorlandı, bunun başlıca nedeni doğum için memlekete gitmiş olmamız ve babannemin bir anda iş bilmez hale dönüvermesiydi. Bir de annemi kanepede yatırırdı falan. Teyzemin evine geçti annem ben uğraşamam daha fazla diyerek, sonrası onun için daha kolay oldu. Fakat asıl zorluğu şuan yaşıyor. Kardeşim 17 yaşında, asperger sendromlu ve OKB’li. Annem artık zorlanıyor, kafası kaldırmıyor pek çok şeyi. Ben yine de biz olmasaydık yani geç yaşta da olsa tek çocuğu kardeşim olsaydı şuan iyi olacağını düşünüyorum. Sıra kardeşime gelene kadar çok yorduk çünkü