iki_prens_annesi_ Seftalikokuluhikayem20 merhabalar benim oğlum 4 buçuk yaş yazdırdım ama liste felan vermediler herşey okullar açılınca dediler ücret vs liste beslenme listesi herşey okul açılıncaymış
Seftalikokuluhikayem20 iki_prens_annesi_ Yaaa sizin devlet mi bizde yemeği okul verecekmiş listeyi de verdiler
myarenb Minmini aslında öyle ama ucuz markalar kırılıyor, boyamıyor yenisini almak zorunda kalınca aynı paraya geliyor burda yazanlar olmuştu ucuz alınca güzel boyamıyor çocuklar boya yapmak istemiyormuş gibi gibi mesela
Seftalikokuluhikayem20 Minmini Yazıyor marka yazıyor kocaman faber castell diye yazmışlar hiç acımaları yok valla
myarenb Seftalikokuluhikayem20 mutluresim.com adresine gir resmi yükle alttaki iki kutuya tik koy sonra link çıkıcak onu kopyala buraya yapıştır merak ettim gönder 😂
iki_prens_annesi_ Seftalikokuluhikayem20 evet devlet okulu saatleri çok az geldi bana sabah 8 öğlen 12 olacakmış sabah beslenme koyucakmışız orda kahvaltı edeceklermiş Aylık ücreti 450 lira
iki_prens_annesi_ Seftalikokuluhikayem20 evet gerçekten de uygun o yüzden saatine çok takilmiyorum oğlum gitsin sosyalleşsin ne öğrenirse de yanına kâr kalır sabah kalkıp kardeşiyle onu okula bırakırız o orda yer bizde evde kahvaltı ederiz öğlen de abimizi alır evimizde öğlen yemeğimizi yeriz kardeşi öğlen uykusu uyur kendisi de oyunlarına devam eder kendi kendime böyle düzen kurmayı düşünüyorum
basakhanim34 myarenb özelde sene başında kırtasiye parası vermediniz mi? Ben 10 bin verdim kırtasiye için
Seftalikokuluhikayem20 isimsiz61 Özeller çok abartılı çok fazla devlet anaokulu daha mantıklı geliyor bana her zaman