Seftalikokuluhikayem20 isimsiz61 Özeller çok abartılı çok fazla devlet anaokulu daha mantıklı geliyor bana her zaman
Laden isimsiz61 yanlışınız var. Sınıf büyüklüğüne göre değişiyor. Geçen yıl ki sınıf 27 kişiydi yayla gibi bir sınıftı. Bu yıl ki 15 kişilik. Sınıflar çok büyük değil. Zaten o yüzden anaokullarında kontenjan oluyor☺️
Gly_87 Seftalikokuluhikayem20 benim kendi calistgm kurumda anaokulu kitap -kirtasiye seti 25 bin 🤦♀️,kizimda ozel bi krese gidiyor,set halinde direk ordan aliniyor zaten, bize henuz kirtasiye fiyat bilgisi vermediler ama beklemedym bakim 😂😂
Laden Seftalikokuluhikayem20 liste verilmedi daha okulun ilk günü veriyorlar. Bu sene farklı okula yazdırdım oraya gönderen bir tanıdığa sordum ne istiyorlar diye. Geçen sene gittiği okulda istenilen şeylerin aynısını istiyorlarmış çok sevindim😂 Birçoğunu aldım zaten. Gördükçe alıp köşeye koyuyorum. Bugün tabakları bardakları falan aldım. Bakalım yarın ne alacağım😂
SeverusSnape Laden MEB bakanım ya. Aşkolatam. Sen olmasan ben anksiyete nöbetiyle göçer giderim bu diyardan.
Pamukbaby myarenb yani diyorlarki siz bunları alıııın kullanıp kullanmamak bize kalmış. Sonuç? Yıl sonu hepsi çöp
myarenb Pamukbaby valla o kadarını bilmiyorum ama başta 10 bin alıcaz kırtasiye parası demişlerdi böyle olması benim daha çok işime geldi 😊
isimsiz61 Dilaradeniz özel düşünüyoruz açıkçası o zaman da ama fiyatlar uçmuş burdan Ankaraya gelmek isteyen vatandaşlara duyurulur Ankara da kim kimi nerde bulursa dolandırıypr kazıklıyor
Pamukbaby myarenb yerinde olsam kırtasiyeden değil internetten fiyatlarını araştırarak alırdım fiyat karşılaştırması yaparak
myarenb Pamukbaby yaptım onu ama çok ıvır zıvır var uğraşamıycam kırtasiyeyle anlaşmışlar önce burda bi yere sorup hesaplatıcam sonra anlaşmalı yere sorucam bakıcaz duruma göre