Seftalikokuluhikayem20 çok çok kararsız kaldım özel mı devlet mi diye ,son olaylardan sonra soğudum özelden , özeller resmen soygun yapıyor devlet okulu kayıt ücreti 2.500 verdik 2020 Eylül 16 dogumlu oğlum

Diğer okullar çok abartı geliyo bana ya, bütün okulun masrafını kitliyolar resmen
4 yaşındaki çocuk 24 lu tuvalet kağıdını 1 senede bitiremez zaten