ChatGPTanne_ hiç korkma aynısını yaşadım tam hastaneden çıkıcaz bebeğimin sarılığı biraz yüksek çıktı bi gece kalıcak dendi mavi ışık verildi öbür gün düşüş var diye çıktk eve geldik ama kızım asla uyanmıyor ağlamıyor sürekli uyuyor altını açınca hareketlenmeye başlıyordu emmiyordu bile doğru düzgün saatlerce göüsümde tutuyordum emsin diye sapsarıydı yüzü gözleri sapsarı ama bn kndi halınr birakmadim o uyanmasa bile aldım emzirdim sık sık sık sık emzirdim belkide 15 20 dkkada bir emzirdimbhem sütüm geldi fazla fzla hemde zamanla kızımda alıştı emmeye ilk üç gün çok zorluk çektim bende hiç ama hiç uyanmadı sık sık beslenmeye başladığı içinde gün geçtikçe rengi düzeldi 40ı çıkana kaddar rengi düzeldi sende sık sık emzır e
Onun uyumasına aldanma