LezizeNine uyansa sorun yok emmesi gayet iyi gerçekten güzel içiyor
Ama uyanması biraz sıkıntı onu da atlatınca korkulacak bişey kalmıyor
Birde gözleri sarı sarı gözlerine bi zarar vermez değil mi bu illet şey
Ayrıca sarı akıntı var bi türlü geçmek bilmedi onun için ne yapmam gerekiyor