ChatGPTanne_ ayni durumu yasadim en cok korktugum seydi ne yazikki 3 aylik olana kadar sarilikla mucadele ettim ilk gozden aliuor en sonda gozden gidiyor sarilik onlarin da seviyesi var elleri diz alti sararmaya baslamissa en yuksek seviyededir sariligi bol bol emzirmek ya da mama vermeniz gerek hic ac kalmamasi lazim kan sekeri dusunce sariligi artiyor 1.5 saatte bir besleyin eger emziriyosaniz ben oyle yapiyodum emzirmeyi 10 da biraktiysa 11.5 da tekrar emziriuodum gece alarm kuruyodum saat dururdu oda da konrtol ederdim sarilik bebekleri uyutur ayaklarinin altini gidiklardim zamanla uyurken de alir bestlak damla cok guzel sut artiriyor bide bebeginizi hergun yikamaya bakin cabuk atlatsin sarilik icin dualar var hz. Peygamberimizin okumayi tavsiye ettigi yikadigimiz suya okurduk sifa olsun diye her turlu yolu denedik ama emzirmek daha etkili tabiki