ChatGPTanne_ çok şükür bak düzeliyor sıkma canını 10 aman aman bi rakam değil biz doktorumuzla 20lerden düşünce öyle mutlu oluyoduk ki 🥺 daha minicikmiş zaten kilo alır merak etme eve geldiğinizde kısmet olursa gün içinde kendi sütünle beraber mama takviyesi yap günde 2 kez versen yeter toplasan zaten 60 ml ancak içer her iki defada midesi şu an ceviz kadar fazla içemez 1 aya kadar anne sütü artı mama ver ama sonra kes sadece senin sütünle doysun doktorlar mamayı ilk bi ayda kilo alsın diye veriyor sarılık içinde iyi bildiğim kadarıyla ben de her iki evladıma ilk ay verdim sonra kestim bebeğim şu an 4 aylık anne sütü alıyor sarılığın tamamen geçmesi için senin sütüne ihtiyacı var 🌸 çok geçmiş olsun canım tez zamanda yuvasına kucağına dönsün inşallah küçük melek 🥰 bu arada konuyla alakasız ismin nedir profil resmin bi akrabamızın eşine aşırı benziyor ya 😂