ikievlat hiç korkulacak bir şey yok korku yerine yarın bebeğine kavuşacağını düşün, zaten olacak olan olacak şimdiden korkmanın bir anlamı yok, sezaryan sonrası iyileşme süreci biraz zorlu olabiliyor ama zaten hastanede verdikleri ağrı kesici serumlarla bir şey hissetmiyorsun yatarken. İlk yürüyüş zor ama adım atıkça açılacaksın doğrulacaksın korkma. Sütün anında gelebilirde gelmeyebilirde bunuda kafaya takma normal buda. Mümkünse odanda gereksiz kalabalık olmasın eşine şimdiden söyle ziyarete gelenler uzun kalmasın çünkü dinlenmeye istiyacınınz olacak. Ben doğumdan sonra şoka girmiştim tir tir titriyordum ama oda normalmiş vücut bebeği kaybettiğini düşündüğü için oluyormuş doktor söyledi 1-2 saatte geçti. Eve gelincede oturup kalkmakta yatmakta zorlanacaksın bir kaç gün, yine sıvı beslenmek lazım biraz ama inan bana 1 hafta sonra bile yaşadığın ağrıların yüzde 70i geçecek. Mümkünse bu gece kafaya takıp korkmak yerine uykunuzu alıp dinlenmeye çalışın enerjiye ihtiyacınız olacak.