Ben nornal doğum yapicam diye diye bitarafimi yurttum . Hatta bi gece sancidan hastaneye kostuk . Nöbetçi doktor muane etti . Sen normal doğum yapamassin rahmin geride felan diye zirvaladi . Nst git gel seni hemen seseryana alalaim dedi . Ve sancim vardi ama yalanciymia . O an kabul etsem bosyere sezeryn olcakti .
Ben dayattim kendi doktoruma muane oldum . Hic bi sıkıntı yok bugun git haftaya gel dedi .
Ve benim sabah sancilar artinca oglen 3 4 gibi hastane gittim6 cm acilmayla hemde .
Sonuc 7 buçuk ta kizimi dogurdum .
Not
( Suni sanci aldim )
Böyle bi aciyi bilswydim nornal dogurcam diye asla direnmezdim .
Öldüm dirildim resmen .
Hatta bi ara yeter artik beni öldürün de kurtuliim diye kendimi yerlere atmistim 😅😅😅😅😅😅😎🫢🫢🫢🫢
Esimin elleri kollari mosmor du sanci girdikce onu ısırdım 🫢🫣🫣🫣🫣🫣
Ayy hatirladigim iyi oldu 2.cocuga tövbem yenilendi