15072 değişik bir hikaye😂 benimde kontrollerin güzeldi 9 ay boyunca normal doğum olarak devam ettik. Son ay 3 günde bir çatı muayenesi olmaya başladım çünkü her olmamda doktorum şaşırıyor Allah Allah açılması gerekirken daralıyor diyordu. Galiba doğum yaklaştıkça strese girip korktum😅 son kontrolde aldı beni karşısına ‘durum böyle böyle ben sana suni sancı veririm vermesine ama bebeği aşağı indirirsek ve hala açılman olmazsa sezaryen hakkını kaybedebilirsin, bebeği de vakumla çekmek zorunda kalabiliriz bu hem seni yıpratır hem bebeğin hayatını tehlikeye sokabilir bunları iyice düşün iki gün sonra kararını bana bildir’ dedi. O gün ağlaya zırlaya çıktım ordan eve gittim çünkü sezaryenden o kadar korkuyorum ki. Çevredekiler çok etkiledi yok karnını boydan boya keserler, bir ay kalkamazsın, bebeğine uzun süre bakamazsın vs vs. O günün akşamına doktorumu arayıp tamam dedim korkunun ecele faydası yok gün alalım. İki gün sonrasına belirlendi ve o kadar güzel bir doğum geçirdim ki. Hâlâ derim sezaryen olanlar inşallah en az benimki kadar rahat bir süreç geçirsin diye. Doğumdan sonra ilk yürüme bitince hiç durmadım pıtı pıtı hastanede geziyordum eşim ve annem şaşırmıştı bu hiç yatmayacak mı diye😂