7 günlüktü bizde yaptırdık. Gerçekten ağlamadı bile sünnetli bölgeye pet bardakları kestik koyduk beze temasta etmesi o bölge 3 gün krem sürdük fitil bile kullanmadık. Bence ne kadar erken o kadar iyi gaz sancıları 10 günlükken başlamıştı iyi ki erken yaptırdm o süreçlerde zorluk yaşamadım diyorum