bidunyamutluluk Goktugunannesiseda52 doktorlar 2-5 yaş arası sünnet önermiyor psikolojik açıdan tabi siz daha iyi bilirsiniz 😊
pinnareymen13 Goktugunannesiseda52 aklı erince noluyo? Aklı ermeden yapılması mantıklı. Kutlama ya da mevlidde aklı yetsin o ayrı
Anne_6 Goktugunannesiseda52 çocuklarda 2-5 yaş arası cinsel kimliği keşfettiği dönem. Siz o dönemde cinsel organa müdahalede bulunduğunuz zaman çocuk için çok Farklı hissedebilir ve iyi bir durum olarak karşılamaz. Gelişim kitaplarına veya uzmanlara danışın isterseniz. Karar sizin tabi ki.
Annelik9292 zumraylc ne kadar erken o kadar iyi 41 günlük bebeğim var bana kalsa ilk günden olurdu fakat bir türlü toparlanamadı.
bidunyamutluluk zumraylc 41 günlüktü 🙈 3 günde iyileşti ve doktor ağrı kesici fitil vermişti gerek bile kalmadı. Calpol verdim iki defa huysuzlandığında öyle atlattık 😊
kelebekimsi zumraylc zumraylc 38 günlükken yaptırdım.Hareketlerinin az olduğu bi zamanda ve ne olduğunu anlamadan yaptırılması En iyisi.
Gozdeak zumraylc 5 aylığa 1 hafta var di öyle yaptırdım hareketlenmeye başladığında aşırı zorlanirsin çünkü sürekli eli orda olacak açıyor dicek için gidicek seninde üzüleceksin o yüzden erken daha iyi
Karam zumraylc ilk oglumda 3 yasinda yaptirdik minigimde 7 aylikkn yaptik bobrek tasi var o yuzden yaptirdik yoksa 3 yasa kadar beklerdim cunku 2 yasindaykn cise alistirdim sunnet oldu bi daha bez baglamadim gece hep kalkti buyuk oglum 3 yasindan sonra bez baglamadim ve yataginada hic yapmadi oyle bi avantaji olmustu
zumraylc benım oglumda 2 aylık sunnet derısı darmış bırde ıltıhaplanmıs çişini yaparken cok aglıyor yarısını yapıyor tam yapamıyor antibiyotik kullanıyorz ama aynı doktor sunnet olsa ıyı olur dedı ama ben korkuyrm dayanabılırmı dıye
Afacnannesi @zumrayl zumraylc dayanır güzel anne bebeklerimiz bizden daha dayanıklıdır onlar minik melekler bende oğluşumu 45 günlükken sünnet ettirdim şuan 1 yaş ;) Rabbim şifa versin 🤲