Poly-ana Ayrıca trendyolda aynısı 850 tl diyen arkadaşlar bir baksın bu görsele aynı abiye mi? Bu abiyenin tek satışı Kevser Bahadır Çolak’ta
Poly-ana Deletedmom_115 Galiba pahalı bulanlar uzun zamandır alışveriş yapmıyor fiyatlardan bir haberler
yirmiikikasim23 talhacm nasil ayip yaptiginiz kadinin kiyafetini kotuleyip benimkini alin diyorsunuz ben şokk😀
talhacm yirmiikikasim23 kız ayıp değil. Ben ilk defa gerçekten eserinden fazla ve ikinci el bir kıyafet satmaya çalışan birinin postuna yazdım 😂 o da sinir oldum 2 bin TL ye ikinci el abiye mi olur ben 300 e veriyorum nasiplensin yavrucaklar 😂
Alya-Sena gulsene1998 ay hic aldirma canlari sıkılıyor fiyati gayet iyi biraz zayif olsaydm kesinlikle alirdim kuzenimin dugunune. Bayildim elbiseye
yirmiikikasim23 Deletedmom_115 vallahi ya bi zamanlar biri vardi burda kanguru satiyordu Allahim her satis yapanin postuna yazardi deliriyodum ve sureklide uyarirdim onu ne sacma ya😀😀
gulsene1998 Alya-Sena zayıflarsın yaa🌸 bende çok beğenerek aldım sadece bir kere giymek nasip oldu nakite ihtiyacım olmasa asla satmam