gulsene1998 Alya-Sena zayıflarsın yaa🌸 bende çok beğenerek aldım sadece bir kere giymek nasip oldu nakite ihtiyacım olmasa asla satmam
nutellaa_ kisayizyaondan kalitesi aynı değildir. Hiçbir zaman aynı ürün başka sitede uygun fiyatlı olunca kaliteli olmuyor bu herşey için geçerli
talhacm yirmiikikasim23 kız ayıp değil. Ben ilk defa gerçekten eserinden fazla ve ikinci el bir kıyafet satmaya çalışan birinin postuna yazdım 😂 o da sinir oldum 2 bin TL ye ikinci el abiye mi olur ben 300 e veriyorum nasiplensin yavrucaklar 😂
Alya-Sena talhacm sizin postunuzuda gordum yalniz. Lekeli ve eski sezon elbiseyi 300 400 e veriyosunuz. Ayrica bu elbiseyle sizin sattiginiz elbise arasindaki kalite farki bariz belli oluyor. Kiyaslamaniz yanlis olmus
yirmiikikasim23 talhacm ederinden fazla ise arkadas satamaz zaten,uyarabilirsin mesela ama yaptigin etik degil onu demek istiyorum
gulsene1998 talhacm ay 2 bin mi yazmışım yaa pazarlık yapacağım diyorum okuduğunuzu da mı anlamıyorsunuz