gulsene1998 Beyninizikullanmakucretsizdir ama indirim yapacağımı söyledim kimse anlamıyor mu kaos yaratmaya bayılıyorlar
Beyninizikullanmakucretsizdir bosanbacim şoktan çıkamadım ki dedim a101 Bim’e de gideyim ama olmuyor kopamıyorum ahahaha 🤣🤣
Beyninizikullanmakucretsizdir gulsene1998 almak isteyen kişiyle bunu halledersiniz hayırlı satışlar ☺️
ppzeynep benvebebegim06 Hem sıfırı 2 bin TL demişsiniz hem de Trendyol’da 850 TL. Hangi dediğiniz doğru?🤔
fatihunal gulsene1998 İyi satışlar bacım elbise çok güzelmiş fiyatı da abartı gelmedi bol kazançlar 🌸
talhacm Ay çok pahalı 2 el bir elbiseyle için. Kızlar bende 3 tane abiye var sade ve şık isteyen olursa profilime bakabilir. Fiyat sorunuz çok uyguna vereceğim maksat elimden çıksın
Poly-ana talhacm Bu yaptığınız hiç etik değil gidin kendi postunuz da yapın reklamınızı hepiniz gelmişsiniz buraya kadının postunu sabote ediyorsunuz @NaimeYilmaz
yirmiikikasim23 talhacm nasil ayip yaptiginiz kadinin kiyafetini kotuleyip benimkini alin diyorsunuz ben şokk😀
tomvejerry gulsene1998 ayy elbisenin kumaşına ayrı rengine ayrı kalbimi bırakıyorum bir düğün falan olaydı anında aldırırdım valla kocama😍😂😂😂
Alya-Sena gulsene1998 ay hic aldirma canlari sıkılıyor fiyati gayet iyi biraz zayif olsaydm kesinlikle alirdim kuzenimin dugunune. Bayildim elbiseye
Poly-ana gulsene1998 Tesettür abiye olarak çok şık ve modern rengi zaten harika fiyat olarakta zaten iniyorsunuz bence makul bir fiyat bu abiye için pahalı bulanlar gidip pit pazarında eşinebilir.