Ne işsiz insanlarsınız ya 😁😁
Bence abiye gayette güzel fiyatı da çok değil, sizin piyasan haberiniz yok. Dün bi butiğe gittim en basit parçalar 900 den başlıyor, sırf canınız sıkılıyor diye linç açtınız hiç kusura bakmayın. 😁
@gulsene1998 iyi satışlar bacım 🫶🏻