benvebebegim06 gulsene1998 pardon da insanların aklını niye bulandırıyım burdaki insanlar cahil mi neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorlar
gulsene1998 kisayizyaondan teklifiniz nedir indirim yapacağım nakite ihtiyacım oldğundan satıyorum yoksa malım kötü değil yani üstteki arkdaş ne yapmaya çalışıyor anlamadım
gulsene1998 kisayizyaondan kevser bahadır elbisesi başka sitede bulamazsın kendi sitesinde de 2000 tl kargoyla 2.300 e geliyor pazarlık payı var yazdım
nutellaa_ kisayizyaondan kalitesi aynı değildir. Hiçbir zaman aynı ürün başka sitede uygun fiyatlı olunca kaliteli olmuyor bu herşey için geçerli
oglumubeklerken gulsene1998 kendi sitesinde de 2000 tl Burada ki sorun; sizin kullandığınız kıyafeti sıfır ürün parasına satıyor olmanız. Bol satışlar.
gulsene1998 MoonCrystal yine mi sen iyice hayranım oldun 2.300 e aldığım ürünü 1600 e veriyorum ki indirim de yapabilirim diyorum neresi kerizleme 3000 e mi verecem dedim sende iyice bunadın
benvebebegim06 MoonCrystal sjftuj sus kız post sahibi eleştiriye gelemiyor cıldırmasın zaten doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar sözünü boşuna dememişler 🤣🤣🤣
gulsene1998 kisayizyaondan buna cevap vermemişsin altta yazdığıma cevap vermişsin olabilir teşekkürler
gulsene1998 benvebebegim06 kız ne eleştirisi elbise trendyolda var demişsin nerde var bana da at Sen mi doğru söylemişsin
benvebebegim06 gulsene1998 var ne yalan söyleyeceğim sadece bu marka değil başka marka kendi sitesin de 2 bin tl şuan ben de abiye bakıyorum düğün için araştırıyorum merak etme
gulsene1998 benvebebegim06 bide gözlük kullanmanı tavsiye ederim kullanıyorsan derecesine falan baktır kızım normal değilsinnn
Beyninizikullanmakucretsizdir MoonCrystal benvebebegim06 Kızlar bu post sahibi yine iyi geçen gün birisi 2. El l koltuk takımına 25.000 TL dedi. Yemek takımına da 20.000 TL dedi. Bu postun üstüne tanımam resmen şoktan çıkamadım 😄😄