defne24- kartsiz mumkun degil gibi geliyor.cunku bazen buyuk meblaglar oluyor bazi aylar bi anda onu nakit vermek olmaz ki.mesela arabanin sigortasi kaskosu bakimi gibi harcamalar, otel tatil harcamalari, elektronik esya vs gibi seylerde mecbur yani bi anda niye tum parami nakit harcayayim diye dusunuyrm.