defne24- Kızlar gerçekten merak ediyorum kredi kartı olmadan ay sonunu sadece nakitle getiren var mı ?? Maaşı tüm aya yayabilen?
AnnaKurt defne24- Valla bir tane arkadaşım vardı taşındı. Hiç kartı yoktu bende cidden şok oldum. Cebimde ne varsa onu yerim ben hiç kredi kartı kullanmıyorum demişti… Helal olsun dedim valla…
seda_akkl defne24- bızde kullanmıyoduk zor bela esımı ikna ettım şimdide kullanmaya korkuyor 😆ama para asla yetmiyo
ikiaslanannesi87 defne24- Ne ben ne eşim kullanırız 3 senedir evliyiz kredi kartsız geçiniyoruz çok şükür 🙏
Show_must_go_on AnnaKurt Annem ve abim öyle internet alışverişinde bile abim kendi banka hesabından atar kartıma öyle alır çok imreniyorum gerçekten
Begonvil__ defne24- geçen seneye kadar hiç kredi kartı kullanmıyorduk. Şimdide sadece yüksek meblağ birşey alacaksak taksitlendirmek için kullanıyoruz. Onun haricinde market vs nakitle yaparız
SweetMom__ defne24- kredi kart kullanmıyoruz. Eşimin sadece maaş hesap kartı var birde benim var hani para yollarsa diye ordan kullanıyorum.
RANAMMM defne24- 17 senelik evliyiz hiç kredi kartımız olmadı eşim çok korkar🤣ay sonu da iyi kötü getiriyoruz
kahvekolik_ Bizde asla kullanmiyoruz. Eve ne maas gelirse onunla idare ediyoruz ay sonuna kadar. Parayi bilincli harcamak lazim bu devirde.
_YanakReisinAnnesii defne24- biz kredi kartı kullanmıyoruz. Ödemeleri vs hallettikten sonra kalanı yiyoruz tabi bi birikim vs de yapamıyoruz 😂