defne24- Bizde kullanmıyoruz şükür ayın başında şuna çalışmıyorum eşim tek çalışıyor işsizlik alıyor 10 bin tesisatçı kendisi geçen ay işsizlikle beraber 28 bin almış bebeğimiz var 10 aylık mama içiyor her ay 2.500 maması var 11 bin ev kirası bizim telefon faturamız evin faturaları 2000 de oraya eşim sigara kullanıyor ama ben net her ay gram veya çeyrek almaya çalışıyorum o yokmuş gibi davranıyorum ayın sonunda çok parasız kalırsak bozduruyorum ama şuana kadar bozdurmadım idare ediyoruz bi şekilde