simseklivekalpli çok yapmıyorsan ayaş al canım ben kırk kilo yapıyorum kavanoz dayanmaz bana ama senin aldığın iyi değilmiş bir pazarcı abiye sordum bir hafta önce ayın sonunu bekle dedi daha çok bollaşacak tadı gelir dedi geçtiğimiz cumartesi aldım tez canlılığım durdurmadı beni🤣 30 kilo salça yaptım domates güzeldi arada tek tük içi az beyaz çıktı normal tabi 20 kilo yumurta 10 kilo ayaşla yaptım ayaşsız asla😁 bu arada sen nasıl yaptın ki konserveyi canım