simseklivekalpli çok güzel oluyor ayaş dediğine göre ankaradasın bende ankaradayım ☺️ bende mesela 10 kilo yapacaksam yarısı ayaş yada çubuk yarısı yumurta domatesten yapıyorum çokta güzel oluyor kabuğu ile birlikte rondo yapıp kaynatıyorum ayaşın lezzetide başka yaw😋🤭