simseklivekalpli Hep ayaş domatesiyle yapardım bu sefer yumurta domatesten aldım. Sulu mu tadi falan nasıl bu domatesin?
Nurbost simseklivekalpli biz hep onla yaparız. Suyu çok çıkmıyor daha iyi oluyor. Diğer domatesler çok sulanıyor
metehaninannesiiii simseklivekalpli yumurta domates nasil oluyor bilmiyorum ama biz şişe domatesi kullanıyoruz etli etli böyle
simseklivekalpli Nurbost ben sulu seviyorum ya 🙈 ilk defa aldım da yapmadan önce merak ettim çoğu kişi bu domatesle yapıyor çünkü
findiginannesi_ Zehra95 Sadece ondan yaparsanız ekşi olur tabiki köy domatesi de kullanmanız gerekiyor .az mı kaynattınız acaba
blogmomies simseklivekalpli Zaten yıllardan beri hep onunla yapılır . Adı da Bursa domatesidir onun. Gayet güzel olur yapabilirsiniz 😊
simseklivekalpli blogmomies öyle mi 🙈 Rio ya da yumurta domates geçiyor bilmiyordum teşekkür ederim 🌺
Laden simseklivekalpli geçen hafta yaptım 7 kilodan. İlk defa yaptım hatta. Bir şişeyede yarım doldurmuştum denemek için. İki gün önce denedim var ya harika ötesi olmuş. Yarın yine alıp yapacağım. Ben domates yaptım sadece ama. Menemen gibi yapmadım
simseklivekalpli Laden ben de sadece domates yaparim ama dediğim gibi sulu sevdigimiz için ayaş alıyoduk hep. Bu sene aklımdan çıkmış son dk tutuşunca bundan aldım denemek için insaAllah iyi olur tadi
Zehra95 simseklivekalpli bilmiyorum benimkiler çok eksi olmuştu asla yenmiyodu hepsini atmak zorunda kalmıştım
simseklivekalpli heygorl insaAllah değildir ya 🤣🤣 kabukları kolay soyuluyor mu sıcak suya koyunca Teşekkürler 🌺
heygorl simseklivekalpli ben senelerdir kabuklarıyla yaparım. 🥲 annem öyle yapardı vitamini orada diye güzelce yıkıyoruz tabi öncesinde hiçbir farkı olmuyor
simseklivekalpli Zehra95 bi tadına bakayım o zaman ya yazık günah boşa gitmesin 🤦🏻♀️ sağolun uyarı için