simseklivekalpli bende bugün 40 kilo sipariş verdim ya cumartesi salça için yumurta domatesten yaptım domatesin tadı yok normalde onunla yaparım bu sene hiç bişeyin tadı yok gerçi Allahtan yarı yarıya yaptım konserveyide ayaş yapacağım biraz pahalıya patladı ama olsun, 😁 en azından tadında yeriz çocuklarla gerçekten zor bende de var iki bücür onlar için uğraşıyoruz azcuk dursalar bari😄