aybarsmom34
1.“Aşkım” genelde😂😂Ya aklım hala almıyor ne ara bu kadar samimi oldular.Insan ilk yazdığı kişiye “aşkım” dermi ya bana garip geliyor.Ben burda uzun süre konuşan kişilere “aşkım” sadece 2 kere demişimdir.Tam hatırlamıyorum.Her cümlesinde aşkım aşkım valla itici geliyor hiç samimi değil.
2.BOSAN😂😂Fanusa koy.
3.Herkes istedigini yazmakta özgür🥲
4.Size ne?
5.Linç etmeyin lütfen💃🏻
6.Salak.Burda bir kaç kişi ile kavga etmişliğim var hatta sonradan yazıp özür dilemişliğim var.Yani bende yazdım shshshjs