Ashellinko aybarsmom34 Birinin postuna bişey yazmıştım hatırlamıyorum ama linç falan değildi kötü bişey yoktu Sen kocandan hiç sevgi görmediğin için demişti bana kdkrkdmf
Beyninizikullanmakucretsizdir bizdejantikizlardik birkaç post açılmıştı bende orda gördüm. Hemen içimi yıkadım diyor sanki bu korunma yöntemi 🤭😃
Umena Nacafa ahhahaha aynen yaa sanki normalde orduyla bakılıyor yeni nesli su tek bakıyorum cümlesine bitiyorum
aybarsmom34 dondurmalisuflem “Kocamı bir kadınla mesajlaşırken yakaladım aldatma sayılır mı ? ” Böyle yazanlara, yok canım seni daha fazla yormamak için yapmış diyesim geliyor 😂