Ya kızlar yazışmanızo okudum duygulandım Bn de Cizre bozalan toki konutları da oturdum ilk evlendim oraya geldim hiç sewmedim sonradan güzel arkadaşlıklarım oldu çok sewdim bundan 4 sene önce 500 lira ya otururduk ilk oturan da bendim 0 Dı ewler cok güzel ama cok cekirge vardı hala var mı Bn cok korkardım 😂