Edanurmehmet nrbn1 köprünün olduğu tarafı mı diyosunız yoksa saklı babçe ismi sanırım düğün salonu felan var yanında orayı mı
nrbn1 zeynepozkar evet askerler genelde Bozalan toki’de oturuyolarmış sanırım çarşı içi nehrin bu tarafında ev tutmak yasakmış askerlere doğru mu bilmem
Edanurmehmet zeynepozkar bizim evin hemen yukarısında var acaba orası mı şok var yanında karşısında eczane gülmar felan var
Edanurmehmet nrbn1 biz oraya fazla gitmiyoruz çok kalabalık oluyo felan genelde diğer dediğim yere gidiyoruz park felan sakin olıyo
Edanurmehmet zeynepozkar çok yakın bize bekleriz bigün çocuklar felanda arkadaş olırlar Kızımla bütün gün evdeyiz valla kimseyi tanımıhpz biyeri bilmiyoruz sadece arada ev sahibine iniyoruz o kadar