nrbn1 EslemHasna kolay bence boşta çok ev var bizde hemen bulduk çokta güzel güvenli bir yer öarşı içi bütün şehir ayagın altında lojman çıktı bize ama bu evi bırakamadım
nrbn1 Edanurmehmet anladım sizde hoşgeldiniz, yakınsanız bana da kahveye buyrun bebişler birbiriyle oynarlar