nrbn1 Feride123 merhaba orayı bilmiyorum valla eşim tercih etti ama bize konak lojman çıktı iki odası apt. Boşluğuna bakıyodu feragat ettik
Feride123 nrbn1 emniyetin karşı tarafı orası bizde emniyetteyiz eşim emniyette orası çıkmadı karçağ çıktı siz nerde oturuyorsunuz
kumsal91_ nrbn1 aaaa süper orası da güzeldir ben de birkaç kere gitmiştim eve var kozmetik onun açılışı için tadilatı vs vs çok gittim yani
nrbn1 Feride123 biz şuan öğretmen evi civarında oturuyoruz kiramızda makul o yüzden lojmana gitmedik yaza tekrar tercih yapıp 3+1 konak lojman dirsekli yada karçağ yazacagız
nrbn1 zeynepozkar brkk.kubra , seninle de baya uzağız canım ama yolun düşerse gel beklerim çocuklara da değişiklik olur gurbet zor
zeynepozkar nrbn1 Haklısın birşeyler yapınca vakit geçiyor zaten yoksa geçmiyor :( Banada beklerim taksi ile gelirsin 😂
nrbn1 zeynepozkar belki minibüs vardır o tarafa daha yeni geldim Pek bilgim yok ama gelirim inşallah davet edersin birgün 😇