tko aynen öyle ekstra sinir streste oluyor resmen aylardır yorgun ve sinir küpü olarak geziyorum eşim de uyuyamıyorum deyip yastığını battaniyesini aldı başka odaya gitti nerdeyse 3 ay olacak ağlamalarla krizlerle geçiyor her gece ve tek başımayım inşallah geçiyordur ve düzeliyordur yoksa kafayı yememe çok az kaldı Rabbim bizim ve bizim gibilerin yardımcısı olsun her gece dua ediyorum