Benim çok önem verdiğin konuydu doğmadan önce planımı yapmıştım çok şükür oğlum doğduğu günden itibaren beni üzmüyor 9.-9.30 da uyur sabah 6-7 bazen 8 olur uyanır ve asla sallamadım doğduğu günden beri sağ tarafına yatırır hafif popişine pış pış yaparım dalar yani çok şükür uykuyla alakalı her şey dilediğim gibi oldu