kimbumadam 90 bine geçinirler ama takdir edersiniz ki tüm öğretmenler çift maaşlı değil veya tüm öğretmenler evli değil. Ev kirası olmuş 30 bin. Çocuğun olup kreşe verse en az 10-12 bin. Eskiden öğretmenlerin bir evi bir yazlığı vardı çevremde. Öğretmen emeklileri sitesinde oturuyordum bir ara, onu da söyleyeyim de. Çift maaşlı bir aileyi örnek göstererek öğretmenler rahat geçiniyor demek büyük haksızlık olur.