kimbumadam siz iyi misiniz? Asıl şimdi insanlar ek iş yapıyor yani öğretmenler. Hangi devirdeyiz farkında mısınız da şimdi kolay diyorsunuz. Öğretmenlik hakkında bir şey bilmediğiniz o kadar belli ki. Anlaşılan siz de üç ay yatıyor bedava para alıyor diyenlerdensiniz. Anlamıyorum şu öğretmenlik mesleğine rahat maaşına da çok iyi diyenleri🤦🏻♀️