imaddesi vazgeçmeyin bence hiç olmazsa 35 yaşa kadar deneyin çünkü ben çalışmasam da 35 yaşıma kadar yolum var diyorum 😅 yoksa zaten özel sektör ellerimizden öper tabi bulabilirsek kendimize uygun bir iş 🙈 sonradan keşke girseydim demezsiniz 😇 hakkımızda hayırlısı olsun 🤲🏻🌹