LadyGaddar benim kendi bölümüm yüksek kapatıyor lojistik 86 88 ile kapattı bn zaten sözel çıkışlıyım liseden beri sınavda tek bir mat yapmadan tarihi ful çektim Türkçeden de batırmışım yani katiplik istiyorum 70 ile başvuru oluyor önemli olan klavye yazmak Allah nasip ederse katipliğe hazırlanacağım