Yaademm kubra2608 yok canım ona bakamadım çıkmam lazımdı ama ne kadar sürede kuruma çizgisisi olur ki
Tu_Na Yaademm şöyle kan testinde bile 10 gün adet geçmesi lazım çıksın şuan bir gün geçiyor ve çizgi var 3 gün sonra daha net olacak inşallah vardir
Tu_Na Yaademm ben damlattik çizgiler oluştu iki saniye sürmedi diğeri böyle yarı renkte kaldı ertesi gün yaotim daha belirgin oldu
Yaademm 1prenses1anne_ hiç adet belirtim yok ama hamilelik belirtimde yok anlamadım inşallah olmuştur😔 kadın doğuma gitsem rahim duvarından falan belli olur mu acaba ya
Yaademm Tu_Na kadın doğuma gitsem rahimden falan belli olur mu acaba muayene etse kalınlaşma falan diyolar ya anlaşılır mı acaba
Tu_Na Yaademm regl döneminden ne kadar geçti bence çok erken silinik çıkıyor bosunagitmeyin yarında deneyin testi ve kan tahlili verin
Yaademm Tu_Na bugün 1 gün geçti yarın 2 olucak geçeli şöyle ki ben geçen aydan almıştım bu randevuyu çok iyi bir doktor ayda sıra zor geliyo randevu yarinaymis gidip gitmemek arasında kaldım