Yaademm 1prenses1anne_ günaydin canım yok yapmadim adette olmadım ama belirtimde yok gibi normal test yapsam çıkar heralde artık
Yaademm 1prenses1anne_ artı Med erken gebelik testi aldım şimdi gidiyorum eve inşallah güzel sonuçlar alırız hiç belirtim yok ne adete ne hamileliğe dair çok şaşırtici
Yaademm 1prenses1anne_ komşuma indim canım yukarı cikiyim atıyım ama hicbisey yok 1 gün gecikme oldu bugün
1prenses1anne_ Yaademm Gidip kan verin en iyisi bazen bazı kişilerde hamile olsa bile çıkmıyor testte
kubra2608 Yaademm daha erken bence ondan ben 10 gün gecikmeyle silikti baya bekleyin bi süre daha bence
Yaademm Tu_Na bugün 1 gün geçti adetim test böyle ikinci çizginin yeri belli ben çok net görüyorum ama kırmızı değil neden acaba ya
Ebrarkolcetin Yaademm canım benimde böyle olmuştu topuklarım götüme vura vura kadın doğuma gittim yoktu çok şükür
Tu_Na Yaademm şöyle kan testinde bile 10 gün adet geçmesi lazım çıksın şuan bir gün geçiyor ve çizgi var 3 gün sonra daha net olacak inşallah vardir